پیگیری تماس‌های نیمه‌تمام در سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان

  • ملی گلد
  • رزرو هتل
پیگیری تماس‌های نیمه‌تمام در سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: برای جلوگیری از نارضایتی شهروندانی که تماس آن‌ها به‌دلایل مختلف نیمه تمام می‌ماند، سامانه ۱۳۷ اقدام به ارسال پیامک به این افراد می‌کند.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره ارتباطات مردمی سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان در راستای افزایش کیفیت خدمت پاسخگویی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع فرایند جدیدی را آغاز کرده که سبب بهبود روند ثبت و پیگیری تماس‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل بروز مشکلاتی نظیر اختلال در سیستم ارتباطی یا قطع ناخواسته تماس‌ها، بخشی از تماس‌های ورودی سامانه ۱۳۷ با عنوان «تماس نیمه تمام» ثبت می‌شود، افزود: برای جلوگیری از نارضایتی شهروندانی که تماس آن‌ها به‌دلایل مختلف نیمه تمام می‌ماند، پس از قطع تماس برای شهروند به‌صورت خودکار پیامک ارسال می‌شود.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به فرایند دستورالعمل تماس‌های نیمه‌تمام گفت: در صورتی که تماس یک شهروند در حین مکالمه قطع شود، یک پیامک از سمت سامانه ارسال می‌شود که به فرد اطلاع می‌دهد به زودی با او تماس گرفته می‌شود، این اقدام به‌منظور کاهش زمان انتظار و افزایش آرامش خاطر شهروندان اجرا شده است.

رفیعی ادامه داد: از دو هفته گذشته این طرح به‌صورت آزمایشی پیاده‌سازی شده و در حال حاضر به‌طور مستمر در حال اجراست، کارشناسان سامانه ۲۴ ساعته در تلاش هستند تا پیگیری‌های لازم را انجام دهند و هیچ تماس یا پیام در سامانه ۱۳۷ بی‌پاسخ نماند.

وی تاکید کرد: این رویکرد نشان‌دهنده تعهد شهرداری اصفهان به خدمات‌رسانی بهتر و ارتقای سطح رضایت شهروندان است که نتیجه آن ارتقای اعتماد و اطمینان شهروندان به سامانه ۱۳۷ خواهد بود.

کد خبر 916243