ناظران بیمه، آماده ثبت شکایت زائران اربعین

  • کارگزاری کیان
  • رزرو هتل
ناظران بیمه، آماده ثبت شکایت زائران اربعین

بیمه مرکزی اعلام کرد که در راستای تسهیل خدمت‌رسانی و ارتقای رضایت‌مندی در مسیر این سفر معنوی، ناظران بیمه مرکزی با استقرار تیم‌های تخصصی در مرزهای ایران و عراق و شهرهای نجف و کربلا، آماده پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات بیمه‌ای زائران هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از بیمه مرکزی، این نهاد ناظر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به اطلاع زائران اربعین حسینی می‌رساند، مسافران زیارت عبدالله الحسین (ع) در صورت داشتن هرگونه نظر، پیشنهاد یا شکایت در خصوص روند ارائه خدمات بیمه‌ای، می‌توانند از یکی از روش‌های زیر برای ثبت و پیگیری موضوع اقدام کنند:

۱) ثبت شکایت از طریق بخش شکایات در سایت رسمی بیمه مرکزی

۲) ثبت شکایت از طریق برنامه کاربردی «همیار اربعین» سازمان حج و زیارت، با انتخاب بخش بیمه اربعین و کلیک روی لینک سامانه ثبت شکایات بیمه مرکزی

۳) مراجعه به سامانه «سماح» و استفاده از لینک اختصاصی ثبت شکایات بیمه مرکزی

۴) تماس مستقیم با ناظران مستقر در شهرهای نجف و کربلا از طریق شماره تماس‌های زیر:

۰۷۸۷۷۷۵۰۸۴۱، ۰۷۸۸۲۵۷۲۹۱۳، ۰۷۸۷۷۷۶۰۸۴۹، ۰۷۸۸۲۵۷۲۸۵۱، ۰۷۸۸۲۵۷۲۸۴۱

کد خبر 892160

  • کاشت مو
  • ارتودنسی ثابت